نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخراج الگری برای یوونتوس 60 الی 90 میلیون یورو هزینه دارد

اخراج الگری برای یوونتوس 60 الی 90 میلیون یورو هزینه دارد

یوونتوس پس از باخت 5‐1 مقابل ناپولی به شدت ناامید شده است، اما موقعیت ماسیمیلیانو آلگری هنوز در خطر نیست، اگرچه ممکن است اوضاع در تابستان تغییر کند.

 

بانوی پیر در روز جمعه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا بدترین شکست خود را در سه دهه اخیر متحمل شد و به تیم میزبان اجازه داد تا گل های زیادی را وارد دروازه ی یوونتوس کند. ناپولی اکنون با 10 امتیاز بیشتر از یوونتوس در صدر جدول قرار دارد و در مسیر کسب اولین اسکودتو خود در 30 سال گذشته است.

 

طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس در این مرحله به اخراج آلگری فکر نمی‌کند در حالی که او مسئول باخت 5‐1 بود، مسئول 8 برد متوالی نیز بوده و توانسته رضایت نسبی مسئولان یووه را به دست بیاورد.

 

مدیران باشگاه در حال بحث در مورد برنامه های خود برای آینده هستند و چیزی که از آلگری محافظت می کند قرارداد خالص 7.5 میلیون یورویی او در هر فصل است که تا سال 2025 ادامه دارد.

 

با این حال، یک مشکل عمده به اسم هزینه وجود دارد که تصمیم گیری در مورد الگری را به تعویق می اندازد. اخراج آلگری و به خدمت گرفتن یک مربی با تجربه حدود 60 تا 90 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و این مبلغ در شرایط فعلی برای یوونتوس چندان امکان پذیر نیست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: